Home » ✿PakSu's Wedding✿

✿PakSu's Wedding✿

Nak share satu story laa.. hehe.. at my paksu's wedding.. happening je.. meriah sebab pihak pompuan buat besar jugak lah majlis tuh. so berbaloi jugak lah aku pegi. keh3.. pagi-pagi hari lagi dah siap.semangat punye pasal.   Pagi tuh ade masalah sikit. nasib baik still boleh sabar(masalah ape dirahsiakan).. 
So majlis Persandingan pada pukul 11 pagi, (tu yang semangat siap awal awal). dah sampai, aku tak nak pegang ape ape dulang, sebab tetibe je semangat nak snap pictures datang(lagipun barangnye berat berat).hehe. bile dah kena pegang dulang, confirm memang tak leh nak snap snap dah kan. tu la motif baik aku sebenarnya. 
Walaupon tak lah banyak sangat gamba, tapi okey la daripada takde langsung kan,kan,. Lagipon buat ape pakai Henfon mahal, tapi dok goyang kaki jerk dalam beg tangan. So aku nak buktikan yang Henfon 'murah' aku tak goyang kaki dalam beg. huhu.. here this result. :
'gelagat' kakak and mama aku. 

pengantin sama cantik sama padan. 

☛Ini Cupcake aku yang punyaa.. hehe snap dulu sebelom 'ngapp'

sebelom masuk ke dalam rumah, kena salam husband dulu.

yang ni giliran mama aku merenjis renjis bunga mawar.. (aku takde)

area meja makan pengantin.pelamin tu cantik lah

antara hantaran pihak lelaki kpada pihak pompuan

 Gambar aku?? huh.! dah berpuluh kali upload, tak berjaya lol. sakit jugak ati aku. entah kenapa. tak leh nak masuk.. maybe banyak sangat gamba yang aku pilih, so terus Hang.. papepon, aku doakan semoga paksu aku ni berbahagia bersama Wife tercinta. amin






✿ Kalau Sudi, Sila Lah Komen.. Wink2 ✿

5 ulasan:

Unknown berkata...

Cantik warna baju pengantinnya :) nak kapkek jugaak :p

✿INA AINAA✿ berkata...

cantiknyaaa warna baju pengantik.. combinasi yg sngt AWESOME!!! selamat pengantin baru kepda paksu sis... semoga bhgia hingga ke syurga.. Amin

nn lylyn berkata...

cantek =) dulu mase akak kawen nak cari colour ni tp xde lak kat kedai tu..sedey.. rase mcm nak sanding lagi je..

Rien Rose berkata...

cantik baju pengantin perempuan..

red jambu berkata...

hehe.. baju pengantin memang cantekk. sume org duk puji. :)