Home » Fenomena Faceboke

Fenomena Faceboke


lolla~. semalam, hari nih, dan hari hari seterusnya akan tetap bosan jika aku terus menjadi kaki Facebook a.k.a FB.. apesal aku cakap camtuh? korang perasan tak dunia FB skang dah jadi cam hape dah. segala virus batak dah kua. nak batak ape?batak hot, batak promote,batak perasan sume ade..(orang batak takde lagi stakat ni,kalu ade,bagitau) yang aku heran ni, begini ke tempat kite mencari kawan,ataupon share masalah kite dengan kawan2? pening dah aku. Sape sape yang kaki FB cam aku nih, diorang tau la.sies memang annoying.!  nak bukti?meyh tengok gambor kat bowoh ni haa..
-yang ni batak promote-

-yang ni pulak virus. nampaknya sume orang terpaksa bakeup FB masing2 pas ni-

-hahaha batak Hot-

-batak Hot versi ke2-

Fenomena sume yang di atas terjadi lepas terkeluarnye 1 statement yang kononya untuk menambah rakan,n likers status kita nanti. conthnya cam nih :

Haru betol lah FB skrang nih.. bagi aku, Blog yang paling stedy.Walaupon aku jarang je hupdate entry.. sorii. (takde idea)

✿ Kalau Sudi, Sila Lah Komen.. Wink2 ✿

1 ulasan:

Unknown berkata...

setuju , fb skrang ni dah boring , mcm2 promosi ada , latest punya pasal topup apa ntah auto komen dekat status kita . semak je , sy bkak pun bla nak post entry blog , yang lain tak laa :D