Home » dah masuk bulan Okteber lah..

dah masuk bulan Okteber lah..

  happy OCtoBer...!
haa da masuk bulan Oktober pon kann,, rase sekejap jerk.. tupp tapp,tupp tapp.. da bulan 10.. ade hape kat bulan OKtober ni,, Bday korang..?  hah,. sebelum tu, sye nk wish Bday korang laa.. selamatt hari lahirr..! semoga korang2 dapat menempuh segala dugaan hidup dengan tenang dan aman yaw.. moga2 sihat2 selalu bersama yang tersayang tuh. dah dewasa pon korang kan.. huhu.. ada jugak yang plan nak pegi bercuti.. best nyaa..! tapi yang penting, mane2 pon korang pegi, jagalah diri tu baek2 okeyh.. biase lahh kan zaman sekarang ni kat mane2 ade bahaya taw.. bak kata pepatah "Malang Tidak Berbau" kan..takk kira la kat bandar or kampung.. same jrek.. dan ade jugak yang nak kahwin pada bulan 10 ni haa.. semoga bahagia sehngga ke akhir hayat ..
Aku pulak macamne..? ade pape nak buat bulan 10 nih..? aku rase xde pape kot.. bese jerk.. aku kan manusia biasa.. hihi.. tapi ade 1 perkara yang membuatkan aku tersenyum.. alhamdulillah.. rezeki dari Allah s.w.t.. dapat  dari syarikat Celcom Brodband yang menyatakan pemulangan baki kredit yang aku x habis gune dulu.. xsempat habis bulan, aku da block aku punye line brodband.. da boring pakai brodband doe.. hehe.. syukur alhamdulillah..rezeki pada awal bulan 10.. walaupon x banyak, itu wang tu beb.. sape yang xnakk kan..boleh laa beli sehelai Jean's Levi's. hakh3.. cukup kot..
Lastly,, jaga diri korang elok2.. yang masih sekolah ke, tengah belaja ke, yang da keje macam aku nih,.. hihi.. time drive tuu, drive leklok.n ingatlah orang yang tersayang.. 

✿ Kalau Sudi, Sila Lah Komen.. Wink2 ✿

Tiada ulasan: