Home » selamat tinggal sayang ...

selamat tinggal sayang ...




Sentap.!! 

Aduii.tetiba jer dapat Call dari FruitHeart, yang mengatakan dia telah selamat sampai dekat Johor Bahru. (ambuii,skema punya ayat koo).. tapi kan,kan, pukul berapa dia bertolak? pegi naik ape? last-last terus sampai JB.. Macam sebelah menyebelah je dia buat tempat tuu taw..Dari terengganu ke Johor Bahru. dah la tanpa kabar berita. tau tau je trus sampai sane dah haa.. kita kat sini dah la tengah menanggung rindu dekat dia.hewhew.. serius tipu ni. 

tapi papehal pon, jangan merayap merata-rata ye sayang.ecehh.. kerja leklok..i'm trust u taw. agak-agak acaner lah awak kat sane sekarang ye.. risau dibuatnye..RISAU awak lambat dapat kerja, RISAU awak takde tempat tinggal, Risau awak tak de makanan,RISAU awak sakit.. Humm macam-macam fikir.tapi saya tau awak PANDAI jaga diri, awak PANDAI pilih kawan, awak PANDAI handle segala masalah.. Tapi awak patut tau yang saya selalu fikirkan awak..adehh,tak sampai sehari dia pergi,dah pikir macam-macam. parah nih.. kena Kahwin cepat-cepat. lol..
 lastly, lastly... nah nah ..
 
                                        


✿ Kalau Sudi, Sila Lah Komen.. Wink2 ✿

4 ulasan:

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

hehe semoga buah hati sis selamat dan jaga diri kat sana... Dunia ni kecil je, InsyaAllah kerinduan sis akan bertemu jua dengan pemiliknya yg rasmi.. hehehe

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
red jambu berkata...

hehe.. tq sis eynaa.. in shaa allah. amin.. :)