Home » ohh white Rose..

ohh white Rose..

hoolla.. sape ade duit? boleh belikan aku Bunge Rose putih tak? ngeh3.. macam batak je.. takpe la.. xdapat pon takpe. bukan best sangat pon. (dalam hati melompat2 nak).. Haiiyya.. sume dah berubah hangin.sekelip mata jew.ini semua pengantin punye pasal.HAHAHAA (ketawa jahat). Ape tak nye.. semalam pegi kenduri kat rumah my Belove Bf..wee~ Bawak hadiah bapak segala bapak besar.haha.bakal kakak ipar kawin kononnye.keh3.. Tapi serius enjoy pegi rumah dia.. Sanak saudara dia sporting sangat sangat.Cume aku jew yang macam hape da. buat buat malu konon..benci betol.. Kalau lah mase boleyh diundur, aku nak sangat duduk lame kat rumah dia.. aman jee. haha.(dah namenya rumah orang kawin,mestila aman.mane ada orang gaduh2. aduyaii).. Tapi mama dia cakap, insyaallah  lepas ni giliran kitorang pulak.. yang tu membuatkan hati kau berbunga Sakura. (sebab tu la nak mintak White Rose..kih3) . Pegi rumah dia sekejap aje..memang kebiasaan kalau pegi kenduri sekejap je kan. buat pe pegi lame lame.. tapi rasenye tak bosan pun kalau stay kat rumah dia. hehehe. macam suweet gitu.. hihi.. ehh asyik gelak je aku ni.mestila.tengah happy ni..  Papepun, aku tetap tunggu masa tu. Dalam hati hanya tuhan je yang tau perasaanku camane.. 
imageimage
ohh ya. korang.. jangan lupa follow twitter aku pulak okeyh. yang ni akaun baru,so x ramai follower lagi la.. motif ber Twiter adalah nak tambah kawan2. and setakat ni alhamdulillah da ramai da kawan baru aku. so,aku nak tambah lagi kawan2 aku..kalau korang follow Twitter aku, nanti aku pon akan follow Twitter korang. kalau nak aku follow dahulu pon takpe. klik .. terima kasih semua ya.. 

✿ Kalau Sudi, Sila Lah Komen.. Wink2 ✿

3 ulasan:

✿INA AINAA✿ berkata...

amboi mama dia dah bg green light tu dear.. happy bila ena membacanya.. ngeee

Nadia Johari berkata...

alhamdulillah..jodoh nk disatukan dh dekt tu..hhhehhee..

red jambu berkata...

hehe.. yea.. da lame berangan. mudah mudahan dipermudahkan..